«Укрзалізниця» виплатила компенсацію пасажиру, що спізнився на літак через поломку бориспільського експресу

Пасажиру, який спізнився на літак до Австралії, перевізник повністю компенсував вартість нового квитка та завіз в аеропорт, але вже автомобілем.

Як передає Громадське, українець Даніель Беккер став єдиним пасажиром, який 1 грудня спізнився на рейс через поломку бориспільського експреса. На наступний день з ним зв’язалося керівництво Укрзалізниці та пообіцяло повністю компенсувати всі витрати. Пасажирові купили новий квиток на рейс до Дохи (Катар), де він має робити пересадку, дали $550 на квиток із Катару до Австралії, а потім машина з водієм, яку виділила УЗ, відвезла його до аеропорту.

Нагадаємо, швидкісний поїзд Kyiv Boryspil Express зламався на другий день роботи по дорозі в аеропорт «Бориспіль».

29 березня 2018 року Кабінет міністрів схвалив проект швидкісного залізничного експресу, що курсуватиме між Центральним залізничним вокзалом Києва і Міжнародним аеропортом «Бориспіль», а 5 липня остаточно затвердив проект магістралі. Час в дорозі займатиме 40 хвилин, передбачені зупинки на станціях Дарниця та Видубичі. Лінію обслуговуватимуть нові поїзди виробництва PESA – 11 поїздів на 91 місце і два потяги на 192 місця. Запланований обсяг перевезень – 2,6 мільйонів пасажирів на рік. Вартість проекту – 600-800 мільйонів гривень. Наприкінці жовтня «Укрзалізниця» завершила будівництво естакади на маршруті до аеропорту «Бориспіль» і зайнялася облаштуванням залізничної станції «Бориспіль-аеропорт».